Педагогічна тема

 

Створення умов для особистісного і професійного росту молодих та малодосвідчених вчителів у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями

 

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ ШКОЛИ

                                  «МОЛОДІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА»                                

на 2024/2025  навчальний рік

Мета ШМВ: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Зміст засідань

Відповідальні

Примітка

Засідання 1 (вересень)

1.

Створення груп «наставник-молодий вчитель».

Ковальчук Н.В.

Згідно наказу

2.

Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя.

Одорожа Н.М.

 

3.

Інструктаж молодих вчителів « Планування роботи вчителя.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією.  Нормативні документи»

Ковальчук Н.В.

 

4.

Консультація «Вимоги до планування навчально-виховної роботи»

Одорожа Н.М.

 

5.

Ментальне здоров’я. Програма «Ти як?».

соціальний педагог

Марчук Н.М.

 

6.

Доповідь «Ментальне здоров’я дітей під час війни: поради вчителям»

психолог Полудень Л.В.

 

7.

Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в закладі. Розгляд питань:

 * Дотримання академічної доброчесності в роботі вчителя.

      * План ШМВ «Молодість і перспектива» на 2024-2025 н.р.

Одорожа Н.М.

 

8.

Робота між засіданнями

  • Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.

Ковальчук Н.В.

Одорожа Н.М.

 

 

Засідання 2 (листопад)

1.

Консультпункт «Інші форми навчання: вебінари, семінари, екскурсії тощо»

Одорожа Н.М

 

2.

Копінг – стратегії подолання життєвих труднощів.

психолог Полудень Л.В.

 

3.

Впровадження особистісно-орієнтованої системи навчання в навчально-виховний процес спеціальної школи. Досвід, Проблеми.

Гериш В.С.

 

4.

Використання вчителями формувального оцінювання.

Компетентнісний підхід при оцінюванні навчальних досягнень учнів.

Одорожа Н.М.

 

5.

Робота між засіданнями

  • Відвідування уроків досвідчених вчителів з їх наступним  обговоренням. Аналіз уроку.

члени ШМВ

 

Засідання 3 (січень)

1.

Доповідь «Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями»

Ревенко І.С.

Одорожа Н.М.

 

2.

Консультація «Як подолати страх перед уроком»

 

3.

Інтерактивні технології навчання в спеціальній школі.

Кондратенко Т.М.

 

4.

Попередження насилля, булінгу, кібербулінгу.

соціальний педагог

Марчук Н.М.

 

5.

Робота між засіданнями

  • Розробка інтерактивного заходу щодо  розвитку дітей з особливими освітніми потребами

вчителі-наставники

 

Засідання 4 (березень)

1.

Міні – дослідження:  «Вивчення професійної готовності вчителів до творчої роботи» (вивчення психологом професійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; порівняльний аналіз отриманих результатів із самооцінкою молодих учителів).

психолог  школи Полудень Л.В., соціальний педагог Марчук Н.М.

 

2.

Практичне заняття: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший»

молоді спеціалісти

 

3.

Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»

Ковальчук Н.В.

 

4.

Робота між засіданнями  Підготовка презентаційного меседжа «Мої досягнення»

  • Підготовка до відкритих уроків.

молоді спеціалісти

 

Засідання 5 (травень)

 

1.

Аналіз роботи ШМВ за 2024-2025 н.р. та завдання на 2025-2026 н.р.

Ковальчук Н.В.

Одорожа Н.М.